dinsdag 19 september 2017

Pina Colada for my girl

Toen onze K3meid deze zomer reeds enkele weken heel enthousiast meezong met Pina Colada-liedje, kwam ook de verwachtte vraag.
Mama ik wil ook zo een jurkje. Kan jij er eentje voor mij maken?

En zo geschiedde het idee om zelf een ananasjurkje te maken voor onze K3meid.
Ik ging op zoek naar een leuk patroon om een laagjes rokje mee te maken. Het werd het half cirkelrokje van de ileanadress die ik reeds eerder gebruikte  hier. 
Het bovenstukje haalde ik uit de ottobre.
Het moest een topje worden zoals bij de echte K3, namelijk met de buik bloot.
De gele tricot stof kocht ik in den beer in Harelbeke. Sinds deze zomer wordt de webshop regelmatig aangevuld met leuke stoffen.
Regelmatig spring ik daar eens binnen om enkele nieuwe stoffen te scoren.  Altijd de moeite waard. 

De afwerking van de stof werd heel basic gehouden met passende overlockgaren.


Later kocht ik glitterflex zodat het topje kon gepimpt worden met een echte PINACOLADA ananas.



Het voorbije weekend kregen 2 K3-fans de unieke kans om hun k3-outfit te testen tijdens het K3optreden op de familiedag bij Willy Naessens. Last-minute werden we verrast met enkele vrij-kaarten. Het zonnetje die nu en dan door de wolken scheen, zorgde ervoor dat de glitterflex en de outfit onze meiden extra deed schitteren.








topje: ottobre
rokje: ileanadress
stof: in den beer - Harelbeke

1 opmerking:

  1. De outfit is prachtig! Mijn kleindochter vroeg me ook zo'n pina colada kleedje te maken voor het zonnefeest op school .
    Ik vroeg me af waar je de ananas vandaan hebt.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen