zondag 14 januari 2018

Sweat Julia powerflower

Ik hoorde in de loop van de week van de 52 weken naai challenge.
Elke week een item, groot of klein, maakt niet uit.

Ik vond het een tof idee maar het duiveltje op mijn schouder zei me dat ik dat toch niet zou volhouden.
Tot ik deze avond van Eva zag dat ze haar 2de naaisel van het jaar postte. En toen dacht ik, aangezien ik ook mijn 2de naaisel van het jaar op mijn blog plaats vandaag, misschien moet ik toch te uitdaging aangaan.

De 2de week van 2018 en mijn mijn 2de naaisel van het jaar, is er eentje voor mezelf.
Tijdens onze maandelijkse naaiavond begon ik aan de Julia-sweater van compagnie M.
Ik maakte er al enkele op kindermaat, dus ik wist wel hoe het patroon in elkaar zat.
Het is een heel vlot patroon en de trui liet zich heel snel elkaar steken.
Jammergenoeg had ik net niet de mogelijkheid om hem af te werken op naaiavond.

Vandaag stond er een atletiektrip op het programma voor zoonlief en daarna gingen we een frisse neus halen aan zee.
Ik had schrik koud te hebben, ja je raadt het al, ik heb geen warme truien in mijn kast liggen, dus moest de Julia sweater snel afgewerkt worden.

Het stofje kocht ik in de beer , de ideale winkel om snel een stofje te vinden. Voor mij toch, omdat het dichtbij mijn werk ligt.
Mijn oog was er al een tijdje geleden op gevallen, maar ik probeer steeds meer enkel stof te kopen wanneer ik zeker aan een project kan beginnen.  Dus heel gericht ging ik de stof halen om in actie te schieten.
Het is een dikke sweaterstof, dus ideaal om nu een projectje mee te maken.
Laat de koude dagen maar komen.
 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten