dinsdag 5 februari 2019

New pattern alert: a comfortable Niva legging from Sansahash + GIVEAWAY


Kennen jullie dat gevoel steeds op zoek te moeten gaan naar een passende legging?
Hier werden leggings reeds een tijdje gebannen, want een legging op maat paste nooit.
We moesten steevast een maatje kleiner kopen maar dan zat de lengte niet goed.













 Wel dat kwam nu verandering in met de lancering van het nieuwe patroontje van Sansahash.
Dit heerlijke patroontje voorziet onze dochter van een reeks passende leggings.
En weet je wat het leuke eraan is, het is een snel-klaar-projectje. Eens je het patroon op maat hebt naai je er eentje in elkaar in minder dan een uur.




















Het nivapatroontje van Sansahash komt opnieuw met een hele uitgebreide stap voor stap handleiding, die ook beginners goed op weg helpen.
Je kan deze legging combineren met de vele leuke patroontjes van Sansahash.
Wij dachten al richting de zomer en combineerden de Nivalegging met de Lilah top, die we een beetje verlengden tot een tuniek, zodat hij zeker de hele zomer kan gedragen worden.


Wist je al dat je de legging zowel in tricot als in stretchleer kan maken. Ook dit probeerden we uit.
Dit zachte stretch imitatieleer is wat gekrakkeleerd, hierdoor krijgt de legging dat tikkeltje extra.
Ik combineerde deze met de diasweater die ik eerder maakte in een twinningproject met mezelf, maar deze versies haalden de blog nog niet.




















Maar dat is nog niet alles!
Je kan ook een gratis versie krijgen van de legging.
Ga daarvoor naar de Sansahash facebookgroep of naar de website van Sansahash.
Na inschrijving ontvang je een code om het patroon gratis te downloaden.




















Ben je helemaal in de wolken over de zomerse outfit van mijn meid?
Dan kan je het gratis patroon combineren met de LILAH TUNIEK & dress, want ik heb nog een verrassing voor jullie in petto!
Ik mag het LILAH patroon weggeven aan iemand die hieronder reageert of op mijn IG.
Op instagram volg je @sansahash en mijzelf @valeriemoestash











patroon:
Nivalegging van Sansahash

Lilah top/ tuniek van Sansahash 






      




4 opmerkingen:

  1. Zo mooi! Dit patroon zou ik wel graag als kleding in mijn dochter haar kleerkast hangen hebben!Mijn dochter was direct verliefd op het bloesje toen ik het liet zien! Dit zou ik dus heeel graag winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super! En twee keer een totaal verschillende look! Ik ben fan van de zwarte combinatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, dat is leuk. De legging en de tuniek zou ik graag maken voor mijn kleindochter van 6,5. Ze draagt altijd leggings en jurkjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat leuk. Die wil ik maken voor mijn kleindochter van 6,5. Ze draagt altijd leggings en jurkjes. Het tuniekje wil ik er erg graag bijmaken

    BeantwoordenVerwijderen