zondag 5 mei 2019

A girl’s cube




Girls in uniform bracht voor de tweede keer een gratis patroontje uit.
De eerste is een heerlijke tas, waarvoor ik alles reeds in huis haalde, maar waar ik momenteel nog niet toe kwam. Maar ik ben vastbesloten, hij zal zeker nog gemaakt worden.

Het tweede patroontje is een handig leuk tasje, a girls cube.
Het ideale tasje voor dames, om beautyspulletjes in op te bergen.
Dit tasje is redelijk eenvoudig te maken dus kwam het al snel bovenaan op mijn to-do.
 
Ik maakte het met veel plezier en dat was een goeie start, maar ik wilde graag meer.
Ik hielp de voorbije week, de dames uit de Start-to-Sewreeks bij Moestash, 
dit zalige patroontje uit te werken.

De werkbeschrijving is heel mooi uitgewerkt en goed haalbaar voor beginners.
Een rits innaaien is voor deze beginners geen zware opdracht.
Ze slaagden er allen in om na 3u met een afwerkt "A girl's cube" naar huis te gaan.
Ik paste het patroon niet aan.
Ik zorgde wel voor een patroon afgedruk op 125% zodat het iets eenvoudiger was om de hoekjes mooi op zijn plaats te krijgen.

Wil je ook graag een de slag met dit patroontje?
Ga naar de blog van girlsinuniform. Voor mij één van mijn inspiratiebronnen.


Wat denken jullie van de resultaten na een 2de les om te leren naaien.
Ik ben alvast heel erg trots op mijn cursisten.

Die mogen gezien worden toch?



Wil je ook graag leren naaien bij Moestash?
In het najaar zal er opnieuw een cursus georganiseerd worden.
De plaatsen zijn beperkt. Wil je zeker zijn van je plaatsje?
Stuur dan een mailtje naar moestash@telenet.be





 
 

1 opmerking:

  1. Wat ben ik fier om dit te lezen. Supertof dat je met mijn patroontje aan de slag wil. Het zijn stuk voor stuk mooie exemplaren geworden!

    BeantwoordenVerwijderen