zaterdag 15 februari 2020

once upon a party


Enkele jaren nadat Ienemiene het zalige patroontje Once Upon a Party uitbrengt, wordt de fakkel van dit patroontje overgedragen naar Veerle van Framalo

Veerle blaast dit toppatroontje nieuw leven in en doet enkele kleine aanpassingen. 
De voorbije jaren naaide ik reeds verschillende versies van de Once Upon a Party-dress. 

Dus ik voelde me wel vereerd om deze vernieuwde versie te mogen mee helpen testen. 
Ik ging met heel veel enthousiasme aan de slag. 


Ik naaide ooit 2 dezelfde versies (in verschillende maten) in rekbare stof, maar dochterlief kreeg enkel katoenen versies, aangezien deze voor petekindjes bedoeld waren. 
Dus al snel wist ik, dat ik voor dochterlief graag aan de slag wou met een sweaterstof die wat rekbaarheid heeft. 

Mijn stof werd gekozen, met oog op de feestdagen, bij de Stoffenknop. Ik bleef daar na een workshop hangen om stofjes te kiezen 😊. Jammergenoeg raakte deze niet tijdig klaar voor de feestdagen. 
Gelukkig zit dochterlief er niet mee in en zal deze eender wanneer gedragen worden. 


Dochterlief en mama blijven grote  fan van dit toppatroontje waarmee je alle kanten uit kan door de vele opties. Ideaal als je binnenkort een feesteling hebt. 


Naast mijn nieuwe versie, deel ik ook met plezier mijn vroegere versies. 








Geen opmerkingen:

Een reactie posten