woensdag 16 september 2020

Summerflowered Giulia

                     

Ergens midden augustus kregen we de nieuwe modellen uit deze editie van Fibremood te zien. 

Het was opnieuw moeilijk kiezen, maar wetende dat de nieuwste editie al snel in mijn bus zou vallen, liet ik man en kinderen meebeslissen. Als maakte ik zelf een eerste selectie en zo wist al zeker dat het een jurk zou worden. 😉

                                                    


Het magazine Fibremood behoort hier ondertussen tot een vaste waarde in mijn patronenkast. De Giulia werd uitgeloot en opnieuw ging ik met plezier aan de slag.  Ik weet ondertussen dat meten weten is. Ik heb heel veel aan het overzicht van de maten van het afgewerkt patroon. Dit helpt me steeds een goed passend kledingstuk te krijgen. Ook de mooie uitgeschreven stap-voor-stap handleiding is opnieuw zo vlot te volgen voor iedereen. 

       

De giulia werd gekozen door mijn crew en in de stofjeskast lag daar deze zalige viscose rayon, summerflowers van see you at six . 

De guilia is een eerder oversized model, maar door het volgen van de afgewerkte maten, kwam ik uit op deze heerlijk losse, maar flatterende jurk. De elastiek in het middel zorgt voor een elegante taille, het dragen van de bijpassende riem, zorgt dat mijn taille nog meer benadrukt wordt en doorbreekt het patroon wat zorgt voor minder ééntonigheid. Op de rug heb je een heel mooi detail door de plooi. De zijsplit geeft de jurk nog wat extra schwung en in combinatie met mijn hoge hakken kan deze onmiddellijk voor een avondje uit. 
                                               
                                                   

Leuk dat je even kwam meelezen. 

Groetjes, Moestash 


Stof: Summerflower - viscose rayon van See You At Six -  Wild Van Stof 

Patroon: Fibre Mood - editie 11 - Giulia Jurk 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten