zaterdag 3 februari 2018

yes! a norino it is ...



Bijna 2 weken geleden sprong het model van deze trui me al in het oog.
Nonchalant, sportief en heel comfy.
Dus die moest getest worden.
In mijn hoofd was hij veel sneller gemaakt dan in het het echt natuurlijk ;-).
Maar dat komt omdat we ook soms me-time of partnertime hebben, waardoor ik vorig weekend niet achter mijn naaimachine raakte.

Vandaag bereikte ik mijn doel, de norino werd uitgetekend.
Omdat het model heel wijd valt, koos ik er wel voor om het patroon iets te versmallen.
Ik wou het model zo goed mogelijk behouden dus ik koos ervoor om op de stofvouw te versmallen.
Uiteindelijk blijkt dat ik het misschien net iets teveel versmald om nog het norino-effect te hebben, maar één ding is zeker, dochterlief is in de wolken.

En zoals reeds door verschillende makers gezegd. Zo volgen er zeker nog, dit is echt een lente/ zomerproof modelletje, die ook met een lichte tricot kan gemaakt worden.

De stof die ik gebruikte is de powerflower sweatstof die ik reeds gebruikte voor mijn juliasweater.
Minime mocht kiezen en koos deze warme sweaterstof.
Deze kan zeker nog eventjes gedragen worden voordat de winter helemaal voorbij is.










Geen opmerkingen:

Een reactie posten