vrijdag 13 april 2018

pink magnolia party


Op de stoffenbeurs kwam ik een speciaal klassiek roze stofje tegen.Het lijkt lederachtig, gecoat katoen.
Op zich ben ik niet het klassieke als het op vlak kleding aankomt.
Met enkele communiefeesten in het achterhoofd, vond ik dat het geen kwaad kon om eens de klassiekere kant uit te gaan.




Eén van mijn favoriete patronen werd bovengehaald. once upon a party van Iene-miene.
Dit is ondertussen mijn meest gebruikte patroon. Echt zalig al de combinatiemogelijkheden op 1 patroon.
Ik koos voor het geplooide voorpand, V-rug en een halve cirkelrok.
Het jurkje valt mooi op maat bij onze dochter.
Ik ben heel erg blij met het resultaat, de rits sluit bijna perfect en wanneer ik het jurkje binnenste buitendraai is er geen enkele losse naad, omdat ik de voering van het bovenlijfje vastmaakte aan het  onderpand.
Ook dochterlief is in de wolken of moet ik zeggen magnolia, met haar nieuwe feestjurk.


De magnolia in onze tuin die momenteel heel mooi in bloei staat, is dan ook het perfecte plaatsje om enkele foto's te maken van deze jurk.
Het is moeilijk kiezen tussen al deze foto's, mijn model was in form. Sorry voor de spam :-). 



 
        





Wil je graag op de hoogte blijven van mijn posts, volg mij dan via bloglovin'.
Ik tel af naar de sew along waar ik binnenkort deel van uit maak.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten