donderdag 30 juli 2015

Babygift

Altijd leuk om een baby te gaan bezoeken.
Steeds weer kriebelt het om een leuk cadeautje te maken als extraatje.

Eind juni mochten we kleine Emiel gaan bewonderen op zijn eerste borrelfeestje.
Ik had reeds enkele keren het daltonbroekje gemaakt uit LMV.
Een van mijn favorieten voor een babycadeau.
Alleen een broekje cadeau doen is naar mijn mening maar pover.
Dus zorgde ik voor een bijpassend mutsje.
En omdat ik zoveel tijd over had ;-) zorgde ik nog voor een body'tje met geflockte naam erop.
Het was eventjes zoeken om hetzelfde lettertype van op het geboortekaartje te vinden.
Maar ik ben supertrots op het eindresultaat.


stofje: gekocht bij www.kleurenmix.nl
body: zeeman
patroon: het daltonbroekje uit LMV
knoopmutsje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten