woensdag 5 augustus 2015

De Harley Top

De Harley Top kon al menig harten veroveren. 
Ook mijn hart werd reeds enige tijd veroverd. 
In het voorjaar maakte ik een proefversie. 
Mijn proefversie bleek een maatje te groot, maar de proefversie werd al snel door een andere warm onthaald. 
Met een zomerstofje in mijn ene hand en het patroon van de Harley Top in mijn andere hand, ging ik een paar weekjes terug aan de slag. 
Waarom is dit patroon één van mijn favorieten? 
Het is een eenvoudige snit, die gemakkelijk te maken is en heel mooi aan is. Het stofje viste ik op uit mijn voorraadkast. 
De rest gebruikte ik voor het halterkleedje voor minime die je eerder al hier te zien kreeg. 
De armsgaten en de hals werd niet afgewerkt zoals werd voorgesteld met bias uit de stof, maar ik naaide er met mijn tweelingnaald een omvouwelastiek aan aan de binnenkant. 
Er volgen er zeker nog zoals deze.






Patroon: Harley Top La maison Victor januari - februari 2015 
Stof: uit de voorraadkast (geen idee waar ik ze haalde)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten