woensdag 14 november 2018

Sai (Say) yes to the onesie

Een pyjama in één stuk, het blijft hip, hotter, hotst.
Ook hier thuis zijn de kids helemaal fan.

Sansahash releasede net een nieuw patroon: de Sai onesie.
Dit keer viel mijn boy in de prijzen en testte ik hem uit op zijn maat.
Voor dochterlief volgt er zeker ook nog eentje, want ze zijn beide heel enthousiast met dit patroon.


Aangezien mijn boy, dit weekend al 9 jaar werd en toch al een redelijke grote maat heeft, hoopte ik dat dit patroon nog zou passen voor hem.
En dat is het zeker, het is nog beter zelfs, het patroon valt eerder ruim waardoor hij eigenlijk nog in een 10 jaar past. Dus hier zal er nog even gebruik van gemaakt worden.


Ik nam opnieuw een lapje stof uit mijn stoffenvoorraad van monkeys and pumpkins.
De 8 m stof die ik deze zomer won, zit er bijna door en werd heel goed besteed.


Het maken van deze onesie verliep heel erg vlot . Hiervoor hoef je absoluut geen ervaren naaister te zijn. Hij heeft een leuke afwerking. De mouwboorden en de beenboorden kunnen worden omgeslagen, dit geeft een leuk accentje en zorgt voor een mooie afwerking.

Er ligt nog een lapje stof te wachten om een twinning onsesie voor broer en zus te maken.
Binnenkort volgt er dus nog meer.

patroon Sansahash  Sai onesie 
stof monkeys and pumpkins






2 opmerkingen:

  1. superleuk geworden, hij is duidelijk klaar voor gezellige winteravonden

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk!! Ondertussen hier ook al een SAI gemaakt die enthousiast onthaald werd!

    BeantwoordenVerwijderen