zondag 4 november 2018

The teddy pattern + winner fabric

De voorbije weken zag je dit patroontje heel vaak verschijnen op de sociale media.
Het leuke teddy sweater patroon van WISJ.
Ik raakte geprikkeld door de vele mooie combinaties en ging zelf aan de slag.
Ik koos voor een teddysweaterdress, maar er bestaan nog heel wat andere opties.
Zowel meisjes als jongens staan met dit patroon, check maar eens op IG.


Dochterlief heeft er alvast opnieuw een heel leuke sweaterdress bij, uit een winterse sweaterstof met bijpassende boordstof, die ik kocht in de beer. Ze koos zelf haar stof, gelukkig had ik bijpassende bias die het geheel helemaal afmaakte.


We zijn ondertussen al eventjes na halloweenavond, dus tijd voor de uitslag van mijn give-away.
De stof gaat naar JustMie. Stuur je mij een mailtje op moestash@telenet.be met je gegevens, dan wordt het stofje snel jouw richting uit gestuurd.









1 opmerking: