vrijdag 25 oktober 2019

Een Isadress in een luipaardjasje

Helemaal weg was ik van deze stof toen ik ze zag liggen bij crealief.
Dat het een heerlijk zachte sweaterstof was, deed me onmiddellijk dromen van een heerlijke, gezellige winterjurk.


Ik had al snel een idee voor ogen.
Het Isa patroon van Bel etoile ligt hier al eventjes op de stapel te wachten om ooit te worden gekozen.
Bij deze stof, was het duidelijk. Dit moest de Isa worden.



Ik knipte voor mezelf maat 40 uit omdat ik vind dat een sweaterdress wel ruim mag vallen.
Maar dat had ik beter niet gedaan. Hij valt echt wel ruim, het was precies een zak. Dus ik versmalde hem aan beide zijden ongeveer met 3cm (X2).
Ik ben opnieuw geleerd en in het vervolg neem ik beter mijn eigen maat.







Ik moet zeggen dat ik er heel blij mee ben.
Dit is echt die gezellige winterjurk die ik voor mijn ogen had.
Ik beken, ik ben helemaal fan van de panterstofjes die dit najaar vaak in de stoffencollecties verschijnen.


Dochterlief was fotograaf van dienst en ik moet toegeven, ze heeft er haar werk van gemaakt. 
Ze nam haar job erg serieux, mama is blij met het resultaat!
Dus vanaf nu ben ik er uit, dochterlief wordt mijn vaste fotograaf. 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten