maandag 18 november 2019

Alex jogger voor zoonlief


Wanneer ik nog eens iets voor hem zou maken was de vraag.
Tja zoonlief heeft zo zijn voorkeuren en de mama vindt het nog altijd moeilijk om niet alles meer zelf  of in overleg te kunnen bepalen. Dus naaien voor hem is niet zo vanzelfsprekend meer.


Maar met deze Alex jogger pants waren we beiden supergelukkig.
Zoonlief kreeg zijn zin, hij mag terug wat meer joggingbroeken dragen en mama mocht nog eens voor hem naaien.
Lang gelden dat hij zo blij was met een naaisel van mama.
Dus wat was is blij met de vraag om dit patroon mee te helpen testen.


De eerste versie raakte nog niet op de foto, gewoon omdat ze al veel te veel werd gedragen.
Versie 2 daar werden onmiddellijk foto's van genomen en ook deze komt geregeld uit de kast.
Zoonlief koos voor een reststofje van mijn Isadress.
Ik vond het een vreemde keuze, maar hij is er helemaal weg van, dus dan houden we dat zo.


De Alex jogger pants is een heel erg comfy joggingbroek met een beetje baggygehalte, niet teveel zodat het ook voor grotere jongens stoer blijft.
Het patroontje vind je op de site van misusu. 


Willen jullie thuis een blij gezichtje zoals mijn stoere kerel?
Ga naar mijn instagrampagina want daar kan je een patroontje winnen.
Dus snel naar:
https://www.instagram.com/valeriemoestash
Waag zeker je kans!








Geen opmerkingen:

Een reactie posten