donderdag 28 november 2019

Stereosweater


Dat ik graag meehelp testen aan patronen, dat zal voor jullie geen verrassing meer zijn, waarschijnlijk.
Maar waarom vind ik dit zo leuk? Er zijn zovele redenen om mee te helpen testen, maar deze testvraag daar kon ik gewoon geen nee op zeggen. Ik was helemaal in de wolken met de versie van Elles nog voor er van testen gesproken werd. Dus natuurlijk maakte ik graag deel uit van de 'testbende' om deze hippe oversized trui mee te helpen 'vorm' geven.


Het colorblocken zet je aan het denken om niet zomaar aan de slag te gaan. Toch viel mijn eerste versie wat tegen, ik heb nochtans heel wat gewikt en gewogen.
Maar versie 2 daar dacht ik nog langer over na, ik bestelde verschillende sweaterstofjes die in mijn hoofd een mooie combinatie vormden.
De vele mooie combinaties van de medetesters zorgen er voor dat je steeds weer geprikkeld wordt om nieuwe dingen uit te proberen.



Versie 2 is helemaal mijn ding. En blijkbaar valt hij ook erg in de smaak bij anderen.
Ik koos voor de normale lengte, maar je kan ook kiezen voor een croptop. De afwerking onderaan aan de mouwen deed ik met boordstof en mijn sweaterstof, maar je kan ook kiezen voor een elastiek.
Een patroon met heel wat mogelijkheden en voor elk wat wils.
Die opstaande kraag is echt zalig om dragen, hij sluit mooi aan en toch spant hij niet.  ideaal met dit weertje, toch?

De ideeën voor een 3de versie zijn aan het sudderen, ik ben er zeker van dat de vele leuke modellen jullie ook op ideeën zal brengen.

Het patroon is verkrijgbaar vanaf morgen op de site van misusu. Dan start ook de BFCM sale dus hou de site zeker in de gaten.



 Mijn stofjes kocht ik snel online bij budgetstoffen, handig omwille van de snelle verzending.



4 opmerkingen:

  1. Wat mooi!!!! Daar wil ik zo graag ook mee aan de slag. Kan je misschien de link naar het patroontje ergens posten?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, het is helemaal iets voor mij. Ik ben altijd graag goed ingeduffeld in de winter. Morgen komt het patroontje online op misusu.co Ik post dan de link op mijn blog.

      Verwijderen
  2. Wow, een mooie trui, ja! Maar lijkt me erg arbeidsintensief zo met al die kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen